Американці пояснили, чому слід їсти манго

Експерти з Іллінойського технологічного інституту США розповіли про користь манго. З'явилися дані їхнього звіту.

У ньому сказано про те, що вживання цього фрукта підвищує чутливість організму до інсуліну і підвищує активність гена, що регулює антиоксидантний захист організму.

До цього вже було встановлено, що цей плід багатий на клітковину та інші біоактивні речовини, що сприяють нормалізації рівня холестерину в крові та покращують роботу кишкової флори.

Зазначається, що цей фрукт також має антиоксидантні властивості, які протидіють окислювальному стресу і уповільнюють старіння клітин.

Під час досвіду вчені хотіли дізнатися, чи манго може стати ефективним помічником у боротьбі з цукровим діабетом.

Виявилося, що його споживання двічі на день протягом чотирьох тижнів призвело до зниження рівня інсуліну, і це посилило антиоксидантний захист організму учасників.

Повідомляється, що патологія, за наявності якої клітини організму перестають належним чином реагувати на гормон інсулін (що переносить цукор із крові в клітини), називається інсулінорезистентністю.

Додається, що нездатність інсуліну правильно розподілити обсяг глюкози, що надходить, призводить до її накопичення в крові, а пізніше і до цукрового діабету.

Пояснюється, що споживання манго посилило експресію гена, що регулює антиоксидантний захист організму, тобто здатність справлятися із запаленням.

Резюмується, що слабо виражене хронічне запалення пов'язане з резистентністю до інсуліну та негативним впливом на рівень цукру в крові.

Раніше було названо продукти з протираковими властивостями.

Теги: наука, світ, вчені, здоров'я, манго

Коментарі

Вибір редакції
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди