Іспанці назвали п'ять продуктів для здоров'я серця

Експерти Інституту наук про море в Іспанії назвали продукти, що позитивно впливають на серце. З'явилися дані їхнього звіту.

У ньому сказано про те, що користь серцево-судинної системи несуть п'ять рослинних продуктів: це оливкової олії, винограду, часнику, розмарину та шафрану.

У ході досвіду фахівці оцінили механізми дії, а також доклінічні та клінічні дані основних біологічно активних сполук, які одержують із групи рослин, які є частиною середземноморської дієти.

Вчені сконцентрувалися на шести типових рослинах та їх основних активних компонентах: часнику (Allium sativum, з діалілтрисульфідом, аліцином та S-алілцистеїном), глід (Crataegus monogyna, з кверцетином, апігеніном та хлорогеновою кислотою) сафраналом), оливковій олії (Olea europaea, з олеїновою кислотою, олеуропеїном, гідрокситірозолом, та олеацеїном), розмарині (Salvia rosmarinus, з розмариновою та карнозиновою кислотами) та винограді (Vitis vinifera, з ресвератролом).

Акцент робився на антиоксидантному, протизапальному та судинорозширювальному ефектах, а також впливу на ліпідний обмін.

У результаті виявилося, що сукупне вживання винограду, шафрану, оливкової олії, розмарину та часнику може покращувати здоров'я серцево-судинної системи, знижуючи ризик серцевих нападів та інсультів.

Інформується також, що окремі екстракти цих продуктів приносять істотну користь здоров'ю, але їх одночасне вживання може посилювати терапевтичний ефект через ефект матриці, який передбачає, що компоненти раціону можуть змінювати ефективність кожного екстракту, посилюючи або послаблюючи його індивідуальні властивості.

Резюмується, що розуміння цієї взаємодії необхідне оптимізації терапевтичного застосування цих рослинних екстрактів у тих раціону харчування.

Раніше іспанці розповіли, чим так корисно червоне вино .

Теги: наука, світ, вчені, здоров'я

Коментарі

Вибір редакції
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди