Іспанці розповіли, чим так корисно червоне вино

Експерти з Барселонського університету та Клінічної лікарні Барселони в Іспанії розповіли про користь червоного вина. З'явилися дані їхнього звіту.

У ньому сказано про те, що воно здатне знизити ризик серцево-судинних захворювань за умови дотримання середземноморської дієти, тобто відмови від фастфуду та солодкого на користь рослинної їжі, риби та горіхів.

У досвіді брали участь 1232 людини без серцево-судинних захворювань, які страждали на діабет другого типу.

Крім цього, враховувалися дані добровольців з високим кров'яним тиском, надмірною вагою та спадковою схильністю до проблем із серцем.

Вказується, що ці люди дотримувалися середземноморської дієти, яка наказує споживання оливкової олії, овочів, фруктів, горіхів та риби.

Досліджувані регулярно здавали аналізи сечі, оскільки винна кислота, що міститься у винограді та вині, відфільтровується нирками.

Спостереження тривало близько чотирьох-п'яти років, всього було зареєстровано 685 випадків серцево-судинних захворювань, таких як інфаркт та інсульт.

У результаті було встановлено, що ризик серцево-судинних захворювань був на 50% нижчим у тих, хто споживав від половини до одного келиха вина на день, порівняно з тими, хто пив його вкрай рідко або не пив зовсім.

Сказано, що помірне споживання алкоголю (до одного келиха на тиждень або менше половини порції на день) знижувало ризик на 38%, але корисний ефект зникав у тих, хто випивав більше одного келиха на день.

Раніше іспанці розповіли про чудову властивість вина .

Теги: наука, вино, світ, вчені, здоров'я

Коментарі

Вибір редакції
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди