Американці розповіли про небувалу користь манго

Експерти з Технологічного інституту Іллінойсу в США розповіли про користь манго. З'явилися дані їхнього звіту.

У ньому сказано про те, що щоденне вживання двох порцій свіжого манго може серйозно знизити рівень інсуліну та підвищити чутливість до нього у людей із надмірною вагою та хронічним запаленням.

У досвіді брали участь 48 осіб віком від 20 до 60 років із надмірною вагою та ознаками хронічного запалення, яких розділили на дві групи.

Вказується, що одна група їла свіжі манго (сорти Kent та Keitt), а інша вживала аналогічний за калоріями десерт (італійський лід, схожий на сорбет).

Чотири тижні у тих, хто їв манго, фіксувалося зниження інсулінорезистентності (за моделлю HOMA-IR), поліпшення роботи підшлункової залози та здатності організму регулювати рівень цукру в крові та зниження концентрації інсуліну у відповідь на навантажувальний тест з глюкозою.

Повідомляється, що у контрольній групі подібних змін не відбулося, а вага учасників навіть трохи збільшилася, на відміну від групи, яка споживала манго.

Вчені кажуть, що такі результати спростовують міф про те, що манго може сприяти набору ваги та діабету через високий вміст цукру.

Зазначається: "Ми бачимо, що манго не тільки не призводить до збільшення ваги, але і може покращувати контроль рівня цукру в крові завдяки своїм антиоксидантним властивостям".

Резюмується, що це відкриття підтверджує, що включення свіжих фруктів, зокрема манго, до раціону сприяє підтримці здоров'я серця, управлінню вагою та контролю рівня цукру в крові.

Раніше австралійці перерахували «непотрібні» для кишечника овочі.

Теги: наука, світ, вчені, здоров'я, манго

Коментарі

Вибір редакції
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди