Австралійці розповіли про небувалу користь авокадо

Експерти з університету Нового Південного Уельсу в Австралії дізналися про користь авокадо. З'явилися дані їхнього звіту.

У ньому йдеться про те, що цей плід знижує рівень шкідливого холестерину в організмі, захищаючи від хвороб серця та судин.

Наголошується, що регулярне споживання авокадо здатне суттєво покращити ліпідний профіль та стати важливою частиною профілактики серцево-судинних захворювань.

Додається, цей він позитивно впливає на загальний стан організму.

Було встановлено, що авокадо знижує рівень поганого холестерину ЛПНГ, що сприяє утворенню бляшок на стінках судин.

Зазначається, що скорочення його концентрації в організмі дозволяє зберегти еластичність судин та нормальну циркуляцію крові, захищаючи від інфаркту міокарда та інсульту.

Крім цього, повідомляють вчені, авокадо є багатим джерелом калію, магнію, вітамінів К та Е, а також фолієвої кислоти.

Даний продукт залишається важливим компонентом вегетаріанської кухні та основою корисної мексиканського страви гуакамоле, приготованого з подрібненої м'якоті авокадо з лаймом та спеціями.

Резюмується, що регулярне включення авокадо до раціону може принести користь не тільки серцево-судинній системі, а й зору завдяки високому вмісту антиоксидантів у продукті.

Раніше португальці розповіли, як кава продовжує життя .

Теги: наука, авокадо, світ, вчені, здоров'я

Коментарі

Вибір редакції
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди