Африканські вчені порадили «належати» на оселедця

Експерти з університету Квазулу-Натал у ПАР повідали про небувалу користь усім відомих риб. З'явилися дані їхнього звіту.

У ньому сказано про те, що перехід із споживання червоного м'яса на такі види риби, як оселедець, сардини та анчоуси, дозволить рятувати до 750 тисяч життів щороку до 2050 року.

За їхніми словами, станеться це за рахунок покращення здоров'я, а також значно знизить поширеність інвалідності через хвороби, пов'язані з харчуванням.

Вчені запевняють, що прийняття такого типу дієти було б особливо корисним для країн з низьким і середнім рівнем доходу, де ця риба дешева і численна і, зокрема, високий рівень смертності від серцево-судинних захворювань.

Вказується на те, що все більше даних пов'язують споживання червоного та переробленого м'яса з підвищеним ризиком неінфекційних захворювань, на частку яких у 2019 році припало близько 70% усіх смертей у світі.

Інформується, що майже половину (44%) становлять ішемічна хвороба серця, інсульт, діабет і рак кишечника.

Фахівці кажуть, що морська риба багата на довголанцюгові поліненасичені жирні кислоти омега-3 (DHA і EPA), споживання яких може запобігти ішемічну хворобу серця, а також містить кальцій і вітамін B12.

Резюмується, що якщо оселедець та сардини будуть широко використовуватися для безпосереднього споживання людиною, то потенційно принесуть істотну користь громадській охороні здоров'я, особливо з точки зору зниження захворюваності на ішемічну хворобу серця. Загалом це забезпечить людству додаткові 7-15 мільйонів років життя.

Раніше американці довели користь інтервального голодування .

Теги: наука, світ, вчені, здоров'я, риба

Коментарі

Вибір редакції
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди