Іспанці розповіли про чудову властивість вина

Експерти з Автономного університету Мадрида в Іспанії зробили дивовижне відкриття з приводу чудової користі вина. З'явилися дані їхнього звіту.

У ньому сказано про те, що у людей, які вважають за краще пити цього алкогольний напій, дещо знижено ризик летального результату онкологічних захворювань.

Крім цього, за їхніми словами, шанувальники вина рідше йдуть з життя через причини, пов'язані з вживанням алкоголю.

У ході досвіду дослідники оцінили інформацію про стан здоров'я та харчові звички 135 103 людей похилого віку у віці 60 років і старше.

Вчені поділили їх на групи відповідно до кількості та типу щоденного алкоголю.

Також фахівці визначили для кожної людини соціально-економічні та біологічні фактори ризику передчасного відходу з життя та розпочали спостереження за добровольцями.

Було оцінено летальність від усіх причин за 12-річний період.

Повідомляється, що споживання 2,86-20 грамів алкоголю (етанолу) на день для чоловіків і 2,86-10 грамів для жінок було пов'язане з високим ризиком уникнення життя у зв'язку з раком серед людей похилого віку з супутніми факторами ризику.

Виявилося, що у жінок, які споживали від 10 до 20 грамів етилового спирту щодня (і у чоловіків, які випивали від 20 до 40 грамів), був підвищений ризик смерті з усіх причин.

Втім, у той же час у людей, які воліють пити вино, був знижений ризик відходу з життя через причини, пов'язані з вживанням алкоголю. Його любителі трохи рідше йшли із життя через ускладнення онкологічних захворювань.

Раніше вчені дали слушну пораду алкоголікам.

Теги: наука, вино, світ, вчені, здоров'я

Коментарі

Вибір редакції
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди