Канадці розвінчали популярний міф про алкоголь

Експерти з Канадського інституту досліджень вживання психоактивних речовин за університету Вікторії розвінчали популярний міф про алкоголь. Стало відомо, в чому справа.

У їхньому звіті сказано, що помірне споживання алкоголю не продовжує життя і не зміцнює здоров'я.

У ході досвіду фахівці оцінили відразу 107 раніше опублікованих досліджень, в яких розглядався зв'язок між кількістю алкоголю, що вживається, і тривалістю життя.

У результаті виявилося, що алкоголь у будь-яких кількостях не сприяв збільшенню тривалості життя та зміцненню здоров'я.

Пояснюється, що роботи, результати яких говорять про користь помірного споживання спиртних напоїв, зосереджені переважно на людей похилого віку і не враховують спосіб життя людини в цілому.

Повідомляється, що багато людей кидають пити через проблеми зі здоров'ям, що вже виникли. У дослідженнях подібні учасники потрапляють у категорію непитущих і зіставляються з піддослідними, на фізичне благополуччя яких алкоголь не надав значного негативного впливу.

На жаль, але, як визнають вчені, спиртні напої підвищують ризик розвитку раку та хвороб серця у всіх людей.

Резюмується, що жодна велика організація охорони здоров'я не встановила повністю безпечної або рекомендованої норми споживання алкоголю.

Раніше австралійці повідали про небезпеку безалкогольних вина та пива .

Теги: алкоголь, наука, світ, вчені, здоров'я

Коментарі

Вибір редакції
За нав'язливе переслідування людини загрожує штраф та позбавлення волі, - законопроект ВРУ
За нав'язливе переслідування людини загрожує штраф та позбавлення волі, - законопроект ВРУ
За нав'язливе переслідування людини загрожує штраф та позбавлення волі, - законопроект ВРУ
За нав'язливе переслідування людини загрожує штраф та позбавлення волі, - законопроект ВРУ
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди