Озвучено ще один вагомий аргумент «приналежати» на овочі та фрукти

Експерти з Каліфорнійського університету в Сан-Франциско (США) привели ще один вагомий доказ побільше їсти овочів та фруктів. З'явилися дані їхнього звіту.

У ньому йдеться про те, що збільшена частка фруктів та овочів у раціоні запобігає рецидивуванню та прогресуванню раку простати.

У проведеному дослідженні взяли участь понад дві тисячі жителів США, у яких у період з 1999 по 2018 рік був діагностований локалізований рак передміхурової залози.

Фахівці зібрали інформацію про спосіб життя людей та їх харчові звички. Після отримання необхідних даних про раціон харчування почався період спостереження, який тривав понад шість років.

Повідомляється, що після завершення спостереження та повторного аналізу стану здоров'я людей вдалося дізнатися, що ймовірність прогресування, рецидивування та смерті раку простати були на 47% нижчими у тих, хто дотримувався дієти з високим вмістом рослинної їжі.

Крім цього, інформується, що великою часткою рослинної їжі в раціоні в рамках дослідження вважалося вживання додаткових 1,9 порції овочів, 1,6 - фруктів і 0,9 - цільнозернових продуктів на тиждень.

Йдеться про те, що терапевтичні властивості рослинних продуктів були обумовлені високим вмістом у них антиоксидантів та інших протизапальних сполук.

Резюмується, що подібні речовини можуть збільшувати життєздатність клітин та пригнічувати руйнівний процес окислення в організмі.

Раніше стало відомо про небувалу користь усім відомої ягоди .

Теги: наука, рак, світ, вчені, здоров'я

Коментарі

Вибір редакції
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди