Вчені назвали звички, які сприяють довголіттю

Головне: Вчені перерахували звички для довголіття. Серед них – здоровий сон, правильне харчування, активність та фізичні вправи.

Докладно: Дослідники з Гарвардського університету визначили здорові звички, які допоможуть збільшити шанси на довге життя. Про це пише GQ .

Достатній сон

«Достатня кількість годин повноцінного сну — це те, що допомагає тілу та мозку відновлюватися, виконувати безліч функцій, боротися зі стресом і навіть підтримувати сильний імунітет, а нестача сну в крайніх випадках може бути навіть смертельною. Наука стверджує, що більшості людей необхідно від семи до восьми годин сну на добу, і цього легко досягти, встановивши розпорядок дня, прибравши всі фактори, що відволікають, і переконавшись, що в кімнаті, в якій ми спимо, темно і прохолодно», — заявили експерти.

Живлення

«Все, що ви їсте, впливає на ваше тіло, іноді на краще, іноді на гірший бік. Не варто впадати в крайнощі, піклуючись про кожну калорію, але потрібно намагатися дотримуватися здорової та збалансованої дієти. Наука стверджує, що найкращий спосіб харчування - це середземноморська дієта, оскільки вона багата на фрукти і овочі, містить корисні жири, рибу і сезонні продукти, які зазвичай свіжіші і містять велику кількість поживних речовин. Ви також можете контролювати споживання цукру та нездорової їжі, які можуть бути дуже шкідливими», — кажуть вчені.

Силові тренування

«Тренування з обтяжувачами — один із найкращих способів уникнути втрати м'язової маси з віком, мати сильне тіло, захистити кістки і навіть підвищити витривалість, тому рекомендується включати їх у свій розпорядок два-три рази на тиждень», — додали вчені.

Активність

«Досить займатися фізичними вправами по 150 хвилин на тиждень, але експерти кажуть, що особливо важливо також бути активнішими протягом дня, якщо у вас сидяча робота. Рекомендується, наприклад, підніматися сходами замість використання ліфта, ходити на роботу пішки, регулярно вставати зі стільця і взагалі більше рухатися», - заявили дослідники.

Відсутність шкідливих звичок

«Алкоголь і сигарети самі, що не є найлютішими ворогами людства, і захоплюючись ними, можна скоротити собі життя на кілька років, а також збільшити ризик розвитку всіх видів захворювань, включаючи деякі види раку. Тому ви повинні докласти зусиль, щоб виключити їх повністю або хоча б насолоджуватися ними у вкрай помірній кількості. Жінкам можна споживати не більше 5-15 грамів алкоголю на день, а чоловікам – 5-30 г», – заявили вчені.

У тему: Вчені розкрили секрет довголіття.

Теги: наука, вчені

Коментарі

Вибір редакції
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Коли закінчиться війна в Україні?
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
Шалом з Києва: перша згадка міста зроблена на івриті
fraza.com
Всі новини
Головне
Популярне
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Рідлі Скотт представив трейлер фільму «Сузір'я Великого Пса»
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Zendaya очолила рейтинг найвпливовіших акторок 2026 року
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Вікторія Маремуха зробила пластичну операцію і показала результат
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
Трейлер «Одіссеї» Крістофера Нолана несподівано розкритикували
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
На популярному турецькому курорті зафіксовано незвичайне природне явище
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
З'явилося відео аварійної посадки літака NASA WB-57
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
На Гаваях відбулося епічне виверження вулкана Кілауеа
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, -  ЗМІ
Компанії, пов’язані з громадянкою РФ та колишньою дружиною ФСБшника Юлією Нейман (Папуч), заробляють на фортифікаціях для ЗСУ, - ЗМІ
Чилі охопили епічні лісові пожежі
Чилі охопили епічні лісові пожежі
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
У центрі Києва тролейбус застряг у провалі дороги, перекрито рух транспорту
fraza.com

Опитування

Що ви чекаєте від 2026 року?

Бажаєте перейти на українську версію сайта? Тоді тисніть сюди